2013. július 24., szerda

Hadd magyarázzam meg.

*Niall szemszöge*
Örülök annak hogy Zoe megbocsájtott nekem, és hogy hagyta hogy megcsókoljam. Nekem nem csak szexre kell, hanem egy komoly kapcsolatot szeretnék vele. Imádom. Most már egyre jobban arra jövök rá hogy nem tudnék élni nélküle. Igaz még csak 2 hete ismerem és még magam se értem hogy szerethetem ennyire, néha már félek a saját érzéseimtől. Egyszerűen nem tudom hogy hogy történt, de pillanatok alatt beleszerettem, és nem akarom elveszíteni.
Kezeim végig vezettem a testén és a pólóját áthúztam a feje felett. Ő hirtelen maga elé kapta a kezeit mire én csak mosolyogva húztam el őket.
-Ne takard magad. Gyönyörű vagy! -csókoltam meg óvatosan.
-É-é-én nem is tudom mit mondjak! - nézett rám félve, mire én végig simítottam az arcát és kezeit összekulcsoltam az enyémmel a feje felett.
-Nem kell semmit mondanod, csak higgy nekem! -mosolyogtam.
Végig csókoltam az arcát majd lefele haladtam, a nyakán és végül a mellkasán.
-Biztos hogy szeretnéd? -néztem fel rá.
Bólintott egyet de láttam hogy kicsit bizonytalan. Nem voltam annyira biztos abban, hogy akarja.
-Figyelj, én nem erőltetem. Ez még ráér. -pusziltam meg a hasát, majd betakartam magunkat.
-De én látom hogy te nagyon akarod. - suttogta a mellkasomba bújva.
-Én csak akkor akarom, ha te is. -pusziltam meg a homlokát.
-Szeretném! - jelentette ki komolyan.
-Biztos? -tornyosultam fölé.
-Teljesen! - nézett bele a szemeimbe majd kezeit a hátamra vezette és pólóm felfelé kezdte húzni.
*El szemszöge*
-Olyan aranyos az anyukád. -mosolyogtam.
-Hát az én anyukám! - vonta meg a vállát nevetve.
-Látszik. -bújtam hozzá.
-Imádom. - nézett rám mosolyogva majd közel hajolt és óvatosan megcsókolt.
-Khm. -lépett be az anyukája, majd letette elénk a kaját.
-Köszönöm anya! - vigyorgott Louis mire én elnevettem magam.
Miközben ettünk, rengeteget beszélgettünk. Sokat mesélt magáról és az anyukájával való kapcsolatáról, családjáról. Amikor Louis anyukája elment aludni, kettesben maradtunk Louisval. Egymás karjaiban ültünk és csak élveztük egymás társasságát.
-Szeretlek! -bújtam hozzá miközben az "Utolsó Dal" című filmet néztük.
-Én is nagyon szeretlek! - suttogta miközben még közelebb vont magához.
-Én örülök annak hogy anyukád terhes. -mosolyogtam, mire ő is elmosolyodott.
-Remélem végre egy fiú lesz! - nevette el magát majd egy puszit nyomot a homlokomra.
-Elmegyek fürödni. -álltam fel.
-Mehetek veled? - kapta el a karomat.
-Ez még túl gyors... -motyogtam.
-De hisz már úgy is láttalak! - könyörgött tovább buta érveivel.
-Nem baj. -pusziltam meg, majd felmentem.
Magamra zártam a fürdő ajtót. Azért a biztonság kell!
Miután végeztem Zayn jött be. Elém állt, és nem akart kiengedni. Louist láttam meg az ajtóba, aki idegesen jött be.
-Ti smároltatok! -ordított velünk.
-Louis, had magyarázzam meg! - kértem tőle finoman.
***
Louisval már 3 napja nem beszélünk, folyamatosan kerül ez miatt a félreértett dolog miatt. Bárhova megyek a házba, ő folyamatosan elmegy onnan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése